• Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
paybiz.pl

Koleje Mazowieckie z własną aplikacją do zakupu biletów. Rozpisano przetarg na stworzenie systemu i aplikacji

Paybiz.pl Paybiz.pl
5 sierpnia 2021
w Transport
Koleje Mazowieckie z własną aplikacją do zakupu biletów. Rozpisano przetarg na stworzenie systemu i aplikacji

Koleje Mazowieckie zamierzają rozpocząć prace nad własną aplikacją mobilną, dzięki której będzie można zakupić bilet na przejazd pociągami tego przewoźnika. Na stronie internetowej od tygodnia jest dostępna oferta na zamówienie. Czy jest to dobra decyzja, aby przewoźnik posiadał własną aplikację, zamiast zcentralizowania możliwość zakupu od wielu przewoźników w ramach jednej aplikacji? Obecnie bilety można zakupić online przez stronę internetową KM, a także za pośrednictwem dobrze znanych aplikacji, SkyCash oraz mPay.

Zgodnie z informacją w zamówieniu KM poszukują firmy informatycznej, która stworzy system informatyczny do sprzedaży biletów z wykorzystaniem dedykowanej aplikacji, udzieli licencji bezterminowej na wykorzystanie stworzonego kodu źródłowego oraz zapewni obsługę nowego systemu, włączając w to sprzedaż biletów. Firma wyłoniona w konkursie będzie mieć 5 miesięcy na realizację projektu, tak by po upływie tego czasu przejść do etapu produkcyjnego. Innymi słowy, udostępnić aplikację do użytku przez pasażerów. Dodatkowo firma wyłoniona w przetargu będzie zapewniać obsługę systemu przez 24 miesiące od dnia uruchomienia projektu. Czas na składanie ofert upływa z dniem 10 sierpnia br. Jedynym kryterium wyboru firmy, której zostanie powierzony projekt jest cena.

Własną aplikację mobilną posiadają inny przewoźnicy, np. Intercity. W tym przypadku zakup biletu jest możliwy z poziomu dedykowanej aplikacji, ale także za pośrednictwem SkyCash. Trudno stwierdzić, na jaki krok zdecydują się KM. Być może własna aplikacja będzie kolejną dostępną opcją zakupu biletu kolejowego, obok już dostępnych. Możliwe, że po stworzeniu aplikacji i jej udostępnieniu, będzie to jedyny mobilny kanał zakupu. Dla osób, które często podróżują i korzystają z więcej niż jednego przewoźnika kolejowego oznacza to konieczność posiadania wielu aplikacji. Z perspektywy pasażera chętnie korzystałbym z aplikacji, która łączy w sobie wszystkich przewoźników działających na rynku w Polsce w jednej aplikacji.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Fot. Pixabay
Źródło: Koleje Mazowieckie
Tagi: Koleje Mazowieckie

To może Cię zainteresować!

Oops! Wygląda na to, że nie udało się nam znaleźć zawartości z podanym hasłem. Spróbuj zmienić kryteria i skorzystaj ponownie z wyszukiwarki :(
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Artykuły
    • Aplikacje
    • Badania
    • Bankowość
    • Bezpieczeństwo
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Opłaty
    • Raporty
    • Retail
    • Transport
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając, wyrażasz zgodę na ich stosowanie. Więcej informacji w polityce prywatności.
X