ITCARD poinformował o zakończeniu migracji na nową platformę do zarządzania bankomatami swojej sieci. Platforma ta, opracowana przez Aurigę, globalnego dostawcę oprogramowania dla bankowości omnichannel i usług płatniczych, pozwala na spójne i efektywne zarządzanie wszystkimi operacjami samoobsługowymi, niezależnie od producenta urządzeń. Dzięki temu ITCARD może obniżyć koszty operacyjne i technologiczne, a także zwiększyć dostępność i jakość usług dla swoich klientów.
Firma wybrała rozwiązanie Aurigi ze względu na zaawansowane funkcjonalności i możliwość dostosowania do polskiego rynku. Pierwszych 250 bankomatów z funkcją wpłaty i wypłaty gotówki (tzw. recyklerów) z 7000 urządzeń obsługiwanych przez ITCARD już działa korzystając z oprogramowania dostarczonego przez Auriga. Nowe oprogramowanie umożliwia optymalne zarządzanie wszystkimi operacjami samoobsługowymi, takimi jak wypłaty i wpłaty gotówki, a także zarządzanie gotówką i aktywny monitoring wszystkich procesów i transakcji.
ITCARD wdroży pakiet TPS firmy Auriga Poland, który jest niezależny od producenta sprzętu, ma duże możliwości adaptacji i jest zgodny ze środowiskiem/infrastrukturą NDC/DDC, optymalnie zarządza wszystkimi operacjami samoobsługowymi z pełnym wglądem. Planowane jest dalsze rozszerzanie współpracy z Aurigą. Dostawca oprogramowania prowadzi swoją działalność w Polsce od ubiegłego roku w wyniku przejęcia większościowego pakietu udziałów od firmy F1 Solutions.
Źródło: Finextra, Fot. Unsplash
Zabierz głos w dyskusji