Koalicja na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności informuje o inauguracji drugiej edycji kampanii społecznej „Warto Bezgotówkowo”. Celem przedsięwzięcia jest aktywne promowanie płatności bezgotówkowych i pokazanie korzyści, które niesie ze sobą zamiana gotówki na kartę płatniczą, bądź mobile formy płatności. Kampania i związane z nią aktywności promocyjne zaplanowano w dniach 15-19 października. W trakcie trwania kampanii zostanie przeprowadzona akcja edukacyjna pokazująca zalety płatności bezgotówkowych, takie jak oszczędność czasu i większa kontrola wydatków. Patronat honorowy nad kampanią objęło Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii.
Kampania „Warto Bezgotówkowo” jest adresowana do osób indywidualnych, firm i instytucji, zarówno dokonujących jak i akceptujących płatności. Będzie to druga odsłona akcji promującej płatności bezgotówkowe, dlatego organizatorzy spodziewają się większego zaangażowania partnerów promocyjnych. Na stronie internetowej dedykowanej kampanii znajduje się informacja zachęcająca zachęcająca do aktywnego wzięcia udziału w planowanych przedsięwzięciu. Dołączyć może każdy, kto ma pomysł na zorganizowanie akcji promującej płatności bezgotówkowe. Szczegółowy kalendarz planowanych akcji pojawi się na stronie internetowe „Warto Bezgotówkowo” i będzie aktualizowany na bieżąco tuż przed i w trakcie trwania kampanii.
Organizatorzy podkreślają jak ważne jest informowanie o korzyściach płynących z płatności bezgotówkowych. Dzięki edukacji społeczeństwa za pośrednictwem kampanii „Warto Bezgotówkowo” można dotrzeć z informacją do szerszego grona odbiorców, w szczególności do grupy osób nadal preferujących płatności wyłącznie w formie gotówki.
Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.
Zabierz głos w dyskusji