Bank Pocztowy oraz jego marka dedykowana klientom internetowym, EnveloBank, zostały połączone pod jedną nazwą. Usługi bankowe oferowane przez Bank Pocztowy SA rozpoczęły identyfikację pod jedną nazwą Banku Pocztowego. Zmiany dotyczą również bankowości internetowej i aplikacji mobilnych tego banku komercyjnego.
Jak informuje Bank Pocztowy, marka EnveloBank uruchomiona w lipcu 2017 r., przestaje funkcjonować w ramach dotychczasowej nazwy. Klienci korzystający z usług EnveloBank, po wejściu na stronę internetową zostają przekierowani pod adres Bank Pocztowego. Wśród zmian identyfikacyjnych, wprowadzono ujednolicony system bankowości internetowej pod nazwą Pocztowy24. Nowy serwis bankowy, to znany klientom EnveloBanku panel klienta pod zmienioną nazwą. Wszystkie usługi dostępne pod poprzednią marką zostały tam przeniesione. To oznacza, że klienci EnveloBanku nie odczują większych zmian, poza nowym nazewnictwem. Z kolei klienci Banku Pocztowego mają możliwość korzystania zarówno z dotychczasowego panelu klienta Pocztowy24, jak i nowego dla nich systemu bankowości pod taką samą nazwą. Wynika to z faktu, że dla tej grupy klientów nie wszystkie usługi zostały przeniesione do nowej wersji. W komunikacie banku podano, że produkty takie jak karta kredytowa, limity w kredycie czy lokaty terminowe zostaną przeniesiona na nową platformę wkrótce. Biuro prasowe banku w swoim komunikacie z 23 lutego 2021 r. informowało, że pełna migracja usług zakończy się w sierpniu br.
Bank Pocztowy w swoim przekazie podkreśla, że zmiana poza ujednoliceniem nazewnictwa, zapewni swoim klientom jeszcze większą cyfrowość, a także dostępność usług dla wszystkich klientów. Bank wśród tych usług wymienia między innymi przelewy BLIK, możliwość otwarcia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego z funkcją weryfikacji tożsamości za pośrednictwem rozwiązań wideo, komponent do szybkiego opłacania faktur i kalendarza do planowania płatności oraz kredyt telefoniczny. Wraz ze zmianą nazewnictwa i bankowości internetowej, wprowadzono aktualizacje dla aplikacji mobilnych w App Store, a także Google Play. Bankowość mobilna Banku Pocztowego, oparta na rozwiązaniach EnveloBank, jest dostępna do pobrania na urządzenia mobilne pod jedną, ujednoliconą nazwą Pocztowy.
Bank Pocztowy pracuje także nad normalizacją identyfikacji w systemach płatności pay-by-link, tak aby wśród dostępnych metod zapłaty w e-commerce, każdy z agregatorów płatności udostępniał jedną ikonę Banku Pocztowego. Bank przygotował również stronę internetową dla swoich klientów, która jest informuje o zmianach zarówno dla klientów EnveloBanku, jak i Banku Pocztowego. Strona jest dostępna pod adresem nowy.pocztowy24.pl.
Fot. Pixabay
Źródło:
Nowy Pocztowy24
Zabierz głos w dyskusji