PayPo, firma specjalizująca się w płatnościach odroczonych, poinformowała o kolejnym wdrożeniu swojej usługi. Wszyscy klienci marki odzieżowej H&M nabywający produkty w kanale e-commerce, wśród dostępnych metod płatności odnajdą PayPo. Nowa funkcjonalność jest dostępna dla klientów dokonujących zakupów na polskiej wersji strony internetowej marki.
Korzystanie z płatności odroczonych daje możliwość otrzymania zakupionego produktu bez konieczności zapłaty przed jego nabyciem. Od teraz robiąc zakupy online w sklepie H&M można skorzystać z usługi PayPo. Klient może przetestować swoje zakupy i zdecydować o ich zatrzymaniu lub zwrocie. Płatność należy uregulować w ciągu 30 dni od nabycia. Dzięki temu nie zostaną naliczone dodatkowe koszty. Po upływie tego okresu naliczana jest prowizja, której wysokość zależy od sklepu internetowego. Nie więcej niż 15% wartości zakupionego produktu. Ponadto klienta ma możliwość skorzystania z systemu ratalnego. PayPo rozłoży zapłatę na cztery raty.
Rozwiązanie proponowane przez PayPo sprawdza się szczególnie w przypadku sklepów oferujących towary, dla których odsetek zwrotów jest podwyższony. Sklepy odzieżowe i płatności odroczone wydają się być ciekawym połączeniem. Płatność realizowana za pośrednictwem PayPo jest realizowana dopiero po otrzymaniu zakupionego towaru. Klient dokonujący zakupu (np. w sklepie internetowym H&M), po przejściu do koszyka zakupowego i wyborze płatności odroczonej jako formy zapłaty, nie ma konieczności podawania danych bankowych, w tym logowania do swojego banku. PayPo zachowa niektóre dane osobiste, takie jak imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz PESEL. Po przyjściu przez niezbędne etapy płatności, to PayPo opłaci zakupy klienta, a następnie umożliwi zwrot poniesionych kosztów w ciągu wspomnianych 30 dni. Co więcej, jeżeli klient zdecyduje się na zwrot części produktów, PayPo pomniejszy odpowiednio należność.
PayPo jest firmą z branży finansowej i oferuje płatności odroczone. W portfolio fintechu znajdują się wiele firm oferujących swoje produkty w sprzedaży online. PayPo jest zarejestrowana jako instytucja pożyczkowa oraz tzw. mała instytucja płatnicza. Działalność może być prowadzona wyłącznie na obszarze Polski, a średnia kwota przeprocesowanych transakcji płatniczych z ostatnich 12 miesięcy nie może przekraczać 1,5 mln EUR w ujęciu miesięcznym.
Fot. Pixabay
Źródło:
PRnews
Zabierz głos w dyskusji