• Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
paybiz.pl

Kolejny sklep uruchamia płatności odroczone. PayPo w sklepach online H&M

Paybiz.pl Paybiz.pl
26 marca 2021
w E-commerce
Kolejny sklep uruchamia płatności odroczone. PayPo w sklepach online H&M

PayPo, firma specjalizująca się w płatnościach odroczonych, poinformowała o kolejnym wdrożeniu swojej usługi. Wszyscy klienci marki odzieżowej H&M nabywający produkty w kanale e-commerce, wśród dostępnych metod płatności odnajdą PayPo. Nowa funkcjonalność jest dostępna dla klientów dokonujących zakupów na polskiej wersji strony internetowej marki.

Korzystanie z płatności odroczonych daje możliwość otrzymania zakupionego produktu bez konieczności zapłaty przed jego nabyciem. Od teraz robiąc zakupy online w sklepie H&M można skorzystać z usługi PayPo. Klient może przetestować swoje zakupy i zdecydować o ich zatrzymaniu lub zwrocie. Płatność należy uregulować w ciągu 30 dni od nabycia. Dzięki temu nie zostaną naliczone dodatkowe koszty. Po upływie tego okresu naliczana jest prowizja, której wysokość zależy od sklepu internetowego. Nie więcej niż 15% wartości zakupionego produktu. Ponadto klienta ma możliwość skorzystania z systemu ratalnego. PayPo rozłoży zapłatę na cztery raty.

Rozwiązanie proponowane przez PayPo sprawdza się szczególnie w przypadku sklepów oferujących towary, dla których odsetek zwrotów jest podwyższony. Sklepy odzieżowe i płatności odroczone wydają się być ciekawym połączeniem. Płatność realizowana za pośrednictwem PayPo jest realizowana dopiero po otrzymaniu zakupionego towaru. Klient dokonujący zakupu (np. w sklepie internetowym H&M), po przejściu do koszyka zakupowego i wyborze płatności odroczonej jako formy zapłaty, nie ma konieczności podawania danych bankowych, w tym logowania do swojego banku. PayPo zachowa niektóre dane osobiste, takie jak imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz PESEL. Po przyjściu przez niezbędne etapy płatności, to PayPo opłaci zakupy klienta, a następnie umożliwi zwrot poniesionych kosztów w ciągu wspomnianych 30 dni. Co więcej, jeżeli klient zdecyduje się na zwrot części produktów, PayPo pomniejszy odpowiednio należność.

PayPo jest firmą z branży finansowej i oferuje płatności odroczone. W portfolio fintechu znajdują się wiele firm oferujących swoje produkty w sprzedaży online. PayPo jest zarejestrowana jako instytucja pożyczkowa oraz tzw. mała instytucja płatnicza. Działalność może być prowadzona wyłącznie na obszarze Polski, a średnia kwota przeprocesowanych transakcji płatniczych z ostatnich 12 miesięcy nie może przekraczać 1,5 mln EUR w ujęciu miesięcznym.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Fot. Pixabay
Źródło: PRnews
Tagi: H&MPayPopłatność odroczona

To może Cię zainteresować!

Oops! Wygląda na to, że nie udało się nam znaleźć zawartości z podanym hasłem. Spróbuj zmienić kryteria i skorzystaj ponownie z wyszukiwarki :(
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Artykuły
    • Aplikacje
    • Badania
    • Bankowość
    • Bezpieczeństwo
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Opłaty
    • Raporty
    • Retail
    • Transport
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając, wyrażasz zgodę na ich stosowanie. Więcej informacji w polityce prywatności.
X