Związek Banków Polskich informuje o starcie kampanii wizerunkowej „Banki w Polsce – tak nowoczesne, że nawet nie zauważasz, że z nich korzystasz”. Organizatorem akcji promocyjnej jest ZBP we współpracy z bankami członkowskimi. Założeniem projektu jest pokazanie polskiej bankowości jako elementu naszej codzienności oraz tego jak bardzo stała się nowoczesna, niezastąpiona i obecna w wielu sytuacjach.
Jak informuje organizator akcji promocyjnej, ideą kampanii nie jest promowanie poszczególnych banków, lecz bankowości, która nie tylko wypiera tradycyjne formy płatności, ale także dostarcza coraz bardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne oraz dodatkowe funkcjonalności przy zachowaniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.
Kampania wizerunkowa jest obecna w telewizji oraz Internecie w formie 30- oraz 15-sekundowych spotów reklamowych. Ponadto utworzono dedykowaną stronę internetowa www.bankiwpolsce.pl, na której znaleźć można informacje o sektorze bankowym w Polsce. Dane zostały zaprezentowane w czytelny sposób w postaci krótkich faktów w oparciu i liczby. Zaprezentowane informacje odnoszą się od takich obszarów bankowości, jak prowadzenie rachunku bankowego, bankowość mobilna, płatność bezgotówkowe, ułatwianie dostępu do administracji publicznej, czy także wsparcie rozwoju polskiej gospodarki.
Fot. Freepik
Źródło:
ZBP
Zabierz głos w dyskusji