• Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
paybiz.pl

Polska bankowość w nowej kampanii wizerunkowej Związku Banków Polskich

Paybiz.pl Paybiz.pl
2 marca 2021
w Marketing
Polska bankowość w nowej kampanii wizerunkowej Związku Banków Polskich

Związek Banków Polskich informuje o starcie kampanii wizerunkowej „Banki w Polsce – tak nowoczesne, że nawet nie zauważasz, że z nich korzystasz”. Organizatorem akcji promocyjnej jest ZBP we współpracy z bankami członkowskimi. Założeniem projektu jest pokazanie polskiej bankowości jako elementu naszej codzienności oraz tego jak bardzo stała się nowoczesna, niezastąpiona i obecna w wielu sytuacjach.

Jak informuje organizator akcji promocyjnej, ideą kampanii nie jest promowanie poszczególnych banków, lecz bankowości, która nie tylko wypiera tradycyjne formy płatności, ale także dostarcza coraz bardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne oraz dodatkowe funkcjonalności przy zachowaniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.

Kampania wizerunkowa jest obecna w telewizji oraz Internecie w formie 30- oraz 15-sekundowych spotów reklamowych. Ponadto utworzono dedykowaną stronę internetowa www.bankiwpolsce.pl, na której znaleźć można informacje o sektorze bankowym w Polsce. Dane zostały zaprezentowane w czytelny sposób w postaci krótkich faktów w oparciu i liczby. Zaprezentowane informacje odnoszą się od takich obszarów bankowości, jak prowadzenie rachunku bankowego, bankowość mobilna, płatność bezgotówkowe, ułatwianie dostępu do administracji publicznej, czy także wsparcie rozwoju polskiej gospodarki.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Fot. Freepik
Źródło: ZBP
Tagi: kampaniareklamaZBPZwiązek Banków Polskich

To może Cię zainteresować!

Oops! Wygląda na to, że nie udało się nam znaleźć zawartości z podanym hasłem. Spróbuj zmienić kryteria i skorzystaj ponownie z wyszukiwarki :(
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Artykuły
    • Aplikacje
    • Badania
    • Bankowość
    • Bezpieczeństwo
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Opłaty
    • Raporty
    • Retail
    • Transport
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając, wyrażasz zgodę na ich stosowanie. Więcej informacji w polityce prywatności.
X