• O stronie
  • Kontakt
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Bezpieczeństwo
  • Transport
  • Pozostałe artykuły
    • Aplikacje
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Raporty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Bezpieczeństwo
  • Transport
  • Pozostałe artykuły
    • Aplikacje
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Raporty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Revolut opuszcza Kanadę. Problemy z uzyskaniem licencji bankowej

Paybiz.pl Paybiz.pl
21 marca 2021
w Bankowość
0
Revolut opuszcza Kanadę. Problemy z uzyskaniem licencji bankowej
XLinkedInFacebook

Zgodnie z informacją podaną przez stronę Betakit, Revolut rezygnuje za swojej obecności na rynku kanadyjskim. Od ponad półtora roku fintech prowadził beta testy dla wąskiego grona klientów. Niestety, ekspansja Revoluta w Kanadzie została przerwana z powodu braku uzyskania kanadyjskiej licencji bankowej.

Revolut poinformował o swojej decyzji w komunikacji mailowej skierowanej do klientów, którzy uczestniczyli z fazie testowej. Fintech starał się o uzyskanie licencji bankowej w Kanadzie, aby oferować pełny zakres usług bankowych. Pozwoliłoby to na konkurowanie z największymi bankami w Kanadzie, które zdominowały tamtejszy rynek. Uregulowania prawne dotyczące pozyskania odpowiedniej licencji są niekorzystne dla podmiotów starających się wejść na rynek kanadyjski ze swoją ofertą. Ostatecznie Revolut zrezygnował z dalszych działań zmierzających do oficjalnego startu swojej działalności w Kanadzie. Nie wyklucza jednak podjęcia ponownych starań w przyszłości.

W wiadomościach mailowych wysłanych do beta testerów Revolut informuje, że w związku z podjętą decyzją o wycofaniu się z Kanady, doładowanie konta nie będzie dostępne już od 29 marca. Możliwość zamawiania kart zostanie wyłączona z dniem 12 kwietnia. Z kolei dostęp do konta zostanie wycofany z dniem 15 maja. W przypadku niewykorzystania wszystkich zgromadzonych środków na koncie do tego dnia, Revolut zwróci je w całości.

Oficjalnie Revolut potwierdził swoją decyzję na Twitterze w odpowiedzi na pytanie zadana przez jednego z użytkowników serwisu o dalszą obecność fintechu w Kanadzie: „Mieliśmy nadzieję, że będziemy kontynuować świadczenie naszych usług, ale na tym etapie nie jesteśmy w stanie zaoferować zakresu usług, który chcieliśmy wprowadzić. Być może w przyszłości wrócimy do Kanady”.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Fot. Pixabay
Źródło: Betakit
Tagi: KanadaRevolut

To może Cię zainteresować

Oferta Banku Pocztowego i EnveloBanku ujednolicona pod jedną nazwą. Zmiany w bankowości
Bankowość

Oferta Banku Pocztowego i EnveloBanku ujednolicona pod jedną nazwą. Zmiany w bankowości

14 marca 2021
Czy wiesz z jakich elementów składa się karta płatnicza?
Bankowość

Lloyds Bank wdraża bezpośrednie procesowanie transakcji STP jako pierwszy bank w Europie

3 sierpnia 2021
Amerykańska firma Intuit oskarża Visę i Mastercard o ustalanie cen interchange
Bankowość

Amerykańska firma Intuit oskarża Visę i Mastercard o ustalanie cen interchange

1 marca 2021
Diners Club Polska wdraża usługę mojeID do weryfikacji tożsamości nowych klientów
Bankowość

SWIFT wydaje interfejs API do wstępnej weryfikacji danych beneficjenta przelewu

8 lipca 2021
Wczytaj więcej
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Bankowość
  • Blog
  • Transport
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • E-commerce
  • Edukacja
  • Inicjatywy
  • Książki
  • Marketing
  • Pozostałe
  • Raporty
  • Retail
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt