• Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
paybiz.pl

Revolut opuszcza Kanadę. Problemy z uzyskaniem licencji bankowej

Paybiz.pl Paybiz.pl
21 marca 2021
w Bankowość
Revolut opuszcza Kanadę. Problemy z uzyskaniem licencji bankowej

Zgodnie z informacją podaną przez stronę Betakit, Revolut rezygnuje za swojej obecności na rynku kanadyjskim. Od ponad półtora roku fintech prowadził beta testy dla wąskiego grona klientów. Niestety, ekspansja Revoluta w Kanadzie została przerwana z powodu braku uzyskania kanadyjskiej licencji bankowej.

Revolut poinformował o swojej decyzji w komunikacji mailowej skierowanej do klientów, którzy uczestniczyli z fazie testowej. Fintech starał się o uzyskanie licencji bankowej w Kanadzie, aby oferować pełny zakres usług bankowych. Pozwoliłoby to na konkurowanie z największymi bankami w Kanadzie, które zdominowały tamtejszy rynek. Uregulowania prawne dotyczące pozyskania odpowiedniej licencji są niekorzystne dla podmiotów starających się wejść na rynek kanadyjski ze swoją ofertą. Ostatecznie Revolut zrezygnował z dalszych działań zmierzających do oficjalnego startu swojej działalności w Kanadzie. Nie wyklucza jednak podjęcia ponownych starań w przyszłości.

W wiadomościach mailowych wysłanych do beta testerów Revolut informuje, że w związku z podjętą decyzją o wycofaniu się z Kanady, doładowanie konta nie będzie dostępne już od 29 marca. Możliwość zamawiania kart zostanie wyłączona z dniem 12 kwietnia. Z kolei dostęp do konta zostanie wycofany z dniem 15 maja. W przypadku niewykorzystania wszystkich zgromadzonych środków na koncie do tego dnia, Revolut zwróci je w całości.

Oficjalnie Revolut potwierdził swoją decyzję na Twitterze w odpowiedzi na pytanie zadana przez jednego z użytkowników serwisu o dalszą obecność fintechu w Kanadzie: „Mieliśmy nadzieję, że będziemy kontynuować świadczenie naszych usług, ale na tym etapie nie jesteśmy w stanie zaoferować zakresu usług, który chcieliśmy wprowadzić. Być może w przyszłości wrócimy do Kanady”.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Fot. Pixabay
Źródło: Betakit
Tagi: KanadaRevolut

To może Cię zainteresować!

Oops! Wygląda na to, że nie udało się nam znaleźć zawartości z podanym hasłem. Spróbuj zmienić kryteria i skorzystaj ponownie z wyszukiwarki :(
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Artykuły
    • Aplikacje
    • Badania
    • Bankowość
    • Bezpieczeństwo
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Opłaty
    • Raporty
    • Retail
    • Transport
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając, wyrażasz zgodę na ich stosowanie. Więcej informacji w polityce prywatności.
X