• O stronie
  • Kontakt
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Bezpieczeństwo
  • Transport
  • Pozostałe artykuły
    • Aplikacje
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Raporty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Bezpieczeństwo
  • Transport
  • Pozostałe artykuły
    • Aplikacje
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Raporty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Click to Pay – organizacje płatnicze wprowadzają nowy standard płatności w Internecie

Paybiz.pl Paybiz.pl
25 października 2019
w E-commerce
0
Click to Pay – organizacje płatnicze wprowadzają nowy standard płatności w Internecie
XLinkedInFacebook

Discover, Mastercard, Visa oraz American Express uruchomiły wspólne nowy standard płatności dla e-commerce, zapewniając jednakowe doświadczenia podczas zakupów online kartą płatniczą. Rozwiązanie jest skierowane do posiadaczy kart płatniczych, których emitentem są organizacje płatnicze inicjujące projekt. Rozwiązanie nazywa się Click to Pay i zostało wdrożone na rynku amerykańskim w dniu 22 października 2019 dla wybranych merchantów. Usługa jest oparta na specyfikacji technicznej Secure Retail Commerce (SRC) stworzonej przez firmę EMVCo. Lista odbiorców będzie się sukcesywnie zwiększać.

Click to Pay jest rozwiązaniem polegającym na ujednoliceniu kroków, przez które należy przejść od kliknięcia w przycisk zakupu, wprowadzenia danych, po stronę z podsumowaniem (checkout page) w celu zrealizowania transakcji. Najważniejszymi założeniami wdrożenia jest prostota oraz większy poziom bezpieczeństwa. Click to Pay jest nową odsłoną dobrze znanych portfeli elektronicznych, takich jak Visa Checkout lub Masterpass. Dane karty są przechowywane na koncie stworzonego portfela elektronicznego i nie nie są przekazywane do sklepu internetowego, w którym dokonujemy zakupu. Dla posiadaczy takiego portfela oznacza to większą wygodę oraz skrócenie czasu potrzebnego na finalizację płatności. Click to Pay wnosi dodatkową wartość, jaką jest ujednolicenie procesu.

Rozwiązanie jest oparte na standardzie stworzonym przez firmę EMVCo, Secure Remote Commerce. Zgodnie z założeniem, SRC ułatwia akceptację płatności bezgotówkowej poprzez tworzenie wirtualnego terminala, który zapewnia bezpieczne środowisko do weryfikacji danych karty płatniczej. Zastosowanie technologii jest możliwe na wielu urządzeniach, jak komputery osobiste, urządzenia przenośne, a także w aplikacjach mobilnych. Ponadto standard umożliwia łączenie z innych rozwiązaniami firmy EMVCo, w szczególności z autoryzacją poprzez token lub z użyciem zabezpieczenia 3-D Secure. Największą zaletą SRC jest bez wątpienia wprowadzenie ujednoliconego interfejsu, o którym poinformuje nas ikona Click to Pay umieszczona na stronie sklepu internetowego jako metoda płatności możliwa do wyboru przez posiadacza karty płatniczej.

Mastercard poinformował, że Click to Pay zastąpi portfel elektroniczny Visa Checkout oraz Masterpass. Zmiana dotyczy rynku amerykańskiego i nie są dostępne informacje czy nowy standard pojawi się na innych rynkach. Jest to prawdopodobne biorąc pod uwagę dążenie organizacji płatniczych do spopularyzowania rozwiązania, które jest nam znane pod innymi nazwami oraz zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Na początek wybrano kilku merchantów z amerykańskiego rynku e-commerce, którzy zaimplementowali przycisk płatności Click to Pay wraz ze startem usługi. Zgodnie z zapewnieniami, grono sklepów wdrażających nowy standard będzie się systematycznie powiększać.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Tagi: American Expressclick to payDiscoverEMVCoMastercardportfel elektronicznySecure Retail CommerceVisa

To może Cię zainteresować

Zip zwiększa globalną rozpoznawalność swojego brandu. Co z marką Twisto w Polsce i Czechach?
E-commerce

Zip zwiększa globalną rozpoznawalność swojego brandu. Co z marką Twisto w Polsce i Czechach?

23 lipca 2021
PayPal umacnia swoją pozycję na rynku płatności odroczonych. Przejęcie Paidy
E-commerce

PayPal umacnia swoją pozycję na rynku płatności odroczonych. Przejęcie Paidy

9 września 2021
Płatność kartą kredytową stymuluje mózgowy układ nagrody i wpływa na decyzje zakupowe
E-commerce

Klarna przejmuje kolejną firmę specjalizującą się w e-commerce. Hero Towers w rękach szwedzkiego fintechu

12 lipca 2021
Biedronka wprowadza zakupy online z dostawą do domu. Sieć sklepów nawiązuje współpracę z Glovo
E-commerce

Biedronka wprowadza zakupy online z dostawą do domu. Sieć sklepów nawiązuje współpracę z Glovo

9 kwietnia 2020
Wczytaj więcej
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Bankowość
  • Blog
  • Transport
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • E-commerce
  • Edukacja
  • Inicjatywy
  • Książki
  • Marketing
  • Pozostałe
  • Raporty
  • Retail
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt