• Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
paybiz.pl

Amazon pracuje nad t-commerce. Zakupy wprost z ekranu ulubionego programu lub serialu

Paybiz.pl Paybiz.pl
13 marca 2021
w E-commerce
Amazon pracuje nad t-commerce. Zakupy wprost z ekranu ulubionego programu lub serialu

Dyrektor operacyjny Amazon Studios, spółki zależnej Amazon, Albert Cheng potwierdził, że reprezentowany przez niego największy na świecie sklep internetowy zamierza połączyć własny serwis VOD, Amazon Prime z możliwością dokonywania zakupów produktów promowanych w oglądanym materiale. Cały proces zakupu, od reklamy po płatność, odbędzie się w trakcie oglądania filmu, serialu lub innego wybranego programu. Ten sposób dokonywania zakupów online to t-commerce, a sam Amazon widzi na tym polu nowe możliwości rozwoju.

10 marca br. miał miejsce jeden z wielu zaplanowanych, corocznych paneli dyskusyjnych Związku Pracodawców Branży Internetowej (IAB, ang. Interactive Advertising Bureau). Wydarzenie skupia przedstawicieli najważniejszych firm z branży marketingowej i reklamowej. Rozmowa odbyła się z formie zdalnej, a jednym z tematów poruszanych na wydarzeniu było funkcjonowanie Amazon Studio jako jednej z części biznesu prowadzonego przez Amazon. Albert Cheng poinformował o trwających pracach zmierzających do połączenia dwóch, jak mogłoby się wydawać, odrębnych części firmy Amazon, tj. produkcji materiałów wideo z e-commerce.

Połączenie tych dwóch obszarów wydaje się naturalnym krokiem w rozwoju Amazon, jednak z relacji przekazanej z panelu dyskusyjnego przez serwis Deadline.com, nie wynika czego dokładnie możemy się spodziewać. T-commerce, czyli zakupy powiązane z oglądanymi treściami mogą być wdrożone na wiele sposobów. Standardowo, jako reklama wyświetlana w wybranej części ekranu oglądanego materiału wideo lub poprzez interakcje z widzem (np. w programach rozrywkowych, relacjach na żywo, itp.). Oczywiście oferowany produkt powinien być powiązany z treścią wyświetlaną na ekranie w danym momencie. Amazon rozważa wiele rozwiązań i nie podaje przybliżonej daty wdrożenia.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Fot. Pixabay
Źródło: Deadline.com
Tagi: Albert ChengAmazonPrime Videot-commerce

To może Cię zainteresować!

Oops! Wygląda na to, że nie udało się nam znaleźć zawartości z podanym hasłem. Spróbuj zmienić kryteria i skorzystaj ponownie z wyszukiwarki :(
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Artykuły
    • Aplikacje
    • Badania
    • Bankowość
    • Bezpieczeństwo
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Opłaty
    • Raporty
    • Retail
    • Transport
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając, wyrażasz zgodę na ich stosowanie. Więcej informacji w polityce prywatności.
X