• Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
paybiz.pl

Facebook Pay wychodzi poza własną platformę społecznościową. Na początek Shopify

Paybiz.pl Paybiz.pl
17 lipca 2021
w E-commerce
Facebook Pay wychodzi poza własną platformę społecznościową. Na początek Shopify

Facebook rozwija swoją autorską metodę płatności. Facebook Pay nie będzie dostępny, jak dotychczas, wyłącznie w ramach powiązanych ze sobą platform społecznościowych, tj. Facebook, Messenger, Instagram czy WhatsApp, których dostępność jest aktualnie zróżnicowana w zależności od rynku. Od sierpnia możliwość zapłaty za pośrednictwem Facebook Pay pojawi się również w zewnętrznych kanałach sprzedaży e-commerce.

We współpracy z jedną z największych na świecie pod względem liczby użytkowników platformą sprzedaży – Shopify, Facebook zamierza zintegrować swoją metodę płatności oraz zachęcić do wyboru Facebook Pay jako sposobu zapłaty za zakupy w Internecie. Shopify to dobrze znane sprzedawcom z branży e-commerce narzędzie do prowadzenia sklepu internetowego, które zapewnia wszystkie podstawy do jego uruchomienia, a w szczególności wystawianie produktów na sprzedaż, zarządzanie ofertą, a także przyjmowanie płatności. Wkrótce sprzedawcy korzystający w swoim sklepie z platformy Shopify, będą mogli zaoferować swoim klientom płatność za pośrednictwem Facebook Pay.

Facebook dołączy tym samym do grupy innych globalnych firm, które posiadają podobne rozwiązania, chociażby Google ze swoim portfelem elektronicznym Google Pay i inne. Facebook zamierza zachęcić swoich użytkowników do sięgnięcia po Facebook Pay, aby jeszcze lepiej poznać nasze zwyczaje zakupowe i zainteresowania. Pozwoli to na bardziej precyzyjne spersonalizowanie reklam, które są wyświetlane danemu użytkownikowi w momencie korzystania ze stron oraz usług Facebooka. Zebrane dane, takie jak nazwa i adres sklepu internetowego, metoda płatności, data transakcji mogą być przekazywane do Facebook, który w oparciu o zebrane informacje, dopasuje reklamy pod indywidualne preferencje. Oczywiście dane wrażliwe karty, w tym jej numer oraz zawarte dane posiadacza, zostaną odpowiednio zakodowane i będą przechowywane jedynie na potrzeby realizacji danej transakcji.

Lista kanałów zewnętrznej sprzedaży, na których pojawi się Facebook Pay, nie będzie się ograniczać wyłącznie do wspomnianej platformy, Shopify. Niedługo bowiem pojawią się kolejni partnerzy zainteresowani integracją płatności na swoich platformach. Facebook jest otwarty na propozycje w tej kwestii.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Fot. Pixabay
Źródło: The Verge
Tagi: FacebookFacebook PayShopify

To może Cię zainteresować!

Oops! Wygląda na to, że nie udało się nam znaleźć zawartości z podanym hasłem. Spróbuj zmienić kryteria i skorzystaj ponownie z wyszukiwarki :(
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Artykuły
    • Aplikacje
    • Badania
    • Bankowość
    • Bezpieczeństwo
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Opłaty
    • Raporty
    • Retail
    • Transport
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając, wyrażasz zgodę na ich stosowanie. Więcej informacji w polityce prywatności.
X