• Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
paybiz.pl

Revolut otwiera nowy rozdział. Ekspansja na rynki azjatyckie. Na początek Chiny

Paybiz.pl Paybiz.pl
14 kwietnia 2021
w Bankowość
Revolut otwiera nowy rozdział. Ekspansja na rynki azjatyckie. Na początek Chiny

Revolut potwierdza swoje zainteresowanie rynkiem azjatyckim. Fintech kieruje swoje plany na Chiny. Na łamach The Telegraph pojawił się artykuł informujący o rozpoczęciu procesu pozyskania zgody na działalność od tamtejszego regulatora.

Rozpoczęły się poszukiwania nowego CEO w Chinach, którego miejscem pracy będzie Szanghaj lub Pekin. Rekrutację prowadzi część fintechu z Wielkiej Brytanii i pod uwagę są brani kandydaci, którzy posiadają rozwinięte kontakty w tamtym regionie świata oraz znają realia rynku w Chinach, w tym podłoże prawne. Celem jest stworzenie otoczenia, które pozwoli na podjęcie niezbędnych operacji zmierzających do uruchomienia działalności przez Revolut.

FIntech zapowiadał swoje plany wkroczenia na rynek azjatycki już w 2020 r. Po sukcesie PayPal, który w ramach prowadzonych przejęć, uzyskał licencję płatniczą w Chinach jako pierwszy podmiot w branży z zachodnim kapitałem, rozpoczęło się analizowanie tamtejszego rynku przez konkurencję spoza Azji. Swoją obecność w Chinach dostrzega Revolut, chociaż jak podkreśla, tamtejszy rynek jest niezwykle trudny ze względu na dużą konkurencję. Jednakże panuje opinia, że rząd chiński zaczął patrzeć przychylniej na podmioty z branży płatniczej, które chcą być tam obecne.

Warto wspomnieć, że na początku kwietnia informowano w tym artykule, że Revolut przymierza się do wyścigu o rynek azjatycki. Podkreślano, że jako pierwszy kraj rozważano Indie. Był to kraj wymieniany przez założyciela i jednocześnie CEO Revolut, Nikolay Storonsky. Prawdopodobnie w nadchodzących tygodniach pojawi się więcej informacji również na ten temat.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Źródło: The Telegraph
Tagi: AzjaChinyRevolut

To może Cię zainteresować!

Oops! Wygląda na to, że nie udało się nam znaleźć zawartości z podanym hasłem. Spróbuj zmienić kryteria i skorzystaj ponownie z wyszukiwarki :(
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Artykuły
    • Aplikacje
    • Badania
    • Bankowość
    • Bezpieczeństwo
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Opłaty
    • Raporty
    • Retail
    • Transport
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając, wyrażasz zgodę na ich stosowanie. Więcej informacji w polityce prywatności.
X