• O stronie
  • Kontakt
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Bezpieczeństwo
  • Transport
  • Pozostałe artykuły
    • Aplikacje
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Raporty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Bezpieczeństwo
  • Transport
  • Pozostałe artykuły
    • Aplikacje
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Raporty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Kolejny sklep uruchamia płatności odroczone. PayPo w sklepach online H&M

Paybiz.pl Paybiz.pl
26 marca 2021
w E-commerce
0
Kolejny sklep uruchamia płatności odroczone. PayPo w sklepach online H&M
XLinkedInFacebook

PayPo, firma specjalizująca się w płatnościach odroczonych, poinformowała o kolejnym wdrożeniu swojej usługi. Wszyscy klienci marki odzieżowej H&M nabywający produkty w kanale e-commerce, wśród dostępnych metod płatności odnajdą PayPo. Nowa funkcjonalność jest dostępna dla klientów dokonujących zakupów na polskiej wersji strony internetowej marki.

Korzystanie z płatności odroczonych daje możliwość otrzymania zakupionego produktu bez konieczności zapłaty przed jego nabyciem. Od teraz robiąc zakupy online w sklepie H&M można skorzystać z usługi PayPo. Klient może przetestować swoje zakupy i zdecydować o ich zatrzymaniu lub zwrocie. Płatność należy uregulować w ciągu 30 dni od nabycia. Dzięki temu nie zostaną naliczone dodatkowe koszty. Po upływie tego okresu naliczana jest prowizja, której wysokość zależy od sklepu internetowego. Nie więcej niż 15% wartości zakupionego produktu. Ponadto klienta ma możliwość skorzystania z systemu ratalnego. PayPo rozłoży zapłatę na cztery raty.

Rozwiązanie proponowane przez PayPo sprawdza się szczególnie w przypadku sklepów oferujących towary, dla których odsetek zwrotów jest podwyższony. Sklepy odzieżowe i płatności odroczone wydają się być ciekawym połączeniem. Płatność realizowana za pośrednictwem PayPo jest realizowana dopiero po otrzymaniu zakupionego towaru. Klient dokonujący zakupu (np. w sklepie internetowym H&M), po przejściu do koszyka zakupowego i wyborze płatności odroczonej jako formy zapłaty, nie ma konieczności podawania danych bankowych, w tym logowania do swojego banku. PayPo zachowa niektóre dane osobiste, takie jak imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz PESEL. Po przyjściu przez niezbędne etapy płatności, to PayPo opłaci zakupy klienta, a następnie umożliwi zwrot poniesionych kosztów w ciągu wspomnianych 30 dni. Co więcej, jeżeli klient zdecyduje się na zwrot części produktów, PayPo pomniejszy odpowiednio należność.

PayPo jest firmą z branży finansowej i oferuje płatności odroczone. W portfolio fintechu znajdują się wiele firm oferujących swoje produkty w sprzedaży online. PayPo jest zarejestrowana jako instytucja pożyczkowa oraz tzw. mała instytucja płatnicza. Działalność może być prowadzona wyłącznie na obszarze Polski, a średnia kwota przeprocesowanych transakcji płatniczych z ostatnich 12 miesięcy nie może przekraczać 1,5 mln EUR w ujęciu miesięcznym.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Fot. Pixabay
Źródło: PRnews
Tagi: H&MPayPopłatność odroczona

To może Cię zainteresować

Płatność kartą kredytową stymuluje mózgowy układ nagrody i wpływa na decyzje zakupowe
E-commerce

Klarna przejmuje kolejną firmę specjalizującą się w e-commerce. Hero Towers w rękach szwedzkiego fintechu

12 lipca 2021
Click to Pay – organizacje płatnicze wprowadzają nowy standard płatności w Internecie
E-commerce

Click to Pay – organizacje płatnicze wprowadzają nowy standard płatności w Internecie

25 października 2019
Polska wersja sklepu Amazon dostępna w Polsce z darmową dostawą powyżej 100 zł
E-commerce

Polska wersja sklepu Amazon dostępna w Polsce z darmową dostawą powyżej 100 zł

4 marca 2021
Facebook Pay wychodzi poza własną platformę społecznościową. Na początek Shopify
E-commerce

Facebook Pay wychodzi poza własną platformę społecznościową. Na początek Shopify

17 lipca 2021
Wczytaj więcej
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Bankowość
  • Blog
  • Transport
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • E-commerce
  • Edukacja
  • Inicjatywy
  • Książki
  • Marketing
  • Pozostałe
  • Raporty
  • Retail
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt