• Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
paybiz.pl

Klarna przejmuje kolejną firmę specjalizującą się w e-commerce. Hero Towers w rękach szwedzkiego fintechu

Paybiz.pl Paybiz.pl
12 lipca 2021
w E-commerce
Płatność kartą kredytową stymuluje mózgowy układ nagrody i wpływa na decyzje zakupowe

Klarna, szwedzki fintech oferujący płatności odroczone, poinformował o przejęciu Hero Towers. Jest to firma z siedzibą w Londynie, która sprzedaje własną platformę e-commerce skierowaną do tzw. handlu społecznościowego. Pomysł Hero opiera się umożliwieniu klientom wejścia w interakcję z pracownikami sklepu, których zadaniem jest wsparcie w procesie zakupu. Kwota transakcji nie została ujawniona. Do innych ostatnich przejęć Klarny zaliczają się Nuji oraz Toplooks.ai.

Hero to platforma działająca od 2015 r. w obszarze handlu społecznościowego, która koncentruje się na obsłudze klienta zapewniając kontakt z pracownikami sklepu. Klient może skontaktować się z pracownikiem sklepu za pomocą czatu lub rozmowy video. Korzystając z dedykowanej aplikacji, doradca może pomóc w podjęciu decyzji zakupowych. Dzięki tej formie kontaktu, klient na poziomie komunikacji może poczuć się jak w sklepie stacjonarnym. Ten model biznesowy wykracza poza dotychczasowe ramy Klarny, która skupiała się na dostarczaniu płatności odroczonych.

Jak można przeczytać w komunikacie opublikowanym na stronie internetowej Klarny i Hero, transakcja zapewni przede wszystkim dostęp do nowej bazy klientów, którzy będą mogli skorzystać z dodatkowych usług. Dyrektor wykonawczy w Klarna, Sebastian Siemiątkowski podkreśla, że wejście Hero do portfolio szwedzkiego jednorożca umożliwi sprzedawcom rozwój poprzez stworzenie nowego hybrydowego doświadczenia zakupowego. Z kolei kupujący będą mogli podejmować bardziej świadome decyzje dzięki interaktywnej oraz spersonalizowanej formie kontaktu. W portfolio Hero znajduje się wiele znanych marek modowych. Hero tworzy zespół składający się z ponad 100 osób. Zgodnie z informacją w komunikacie, wszyscy oni dołączą na pokład Klarny.

Klarna jest obecna na rynku od 2005 r. i zatrudnia ponad 4 tys. pracowników. Aktualnie działalność tej szwedzkiej firmy obejmuje łącznie 17 rynków. Pisząc o Klarnie, nie można pominąć faktu, że jest to jeden z najdroższych fintechów w skali globalnej z wyceną wynoszącą 45,6 mld USD.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Fot. Pixabay
Źródło: Klarna
Tagi: Hero TowersKlarnaSebastian Siemiątkowski

To może Cię zainteresować!

Oops! Wygląda na to, że nie udało się nam znaleźć zawartości z podanym hasłem. Spróbuj zmienić kryteria i skorzystaj ponownie z wyszukiwarki :(
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Artykuły
    • Aplikacje
    • Badania
    • Bankowość
    • Bezpieczeństwo
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Opłaty
    • Raporty
    • Retail
    • Transport
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając, wyrażasz zgodę na ich stosowanie. Więcej informacji w polityce prywatności.
X