• O stronie
  • Kontakt
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Bezpieczeństwo
  • Transport
  • Pozostałe artykuły
    • Aplikacje
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Raporty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Bezpieczeństwo
  • Transport
  • Pozostałe artykuły
    • Aplikacje
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Raporty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Facebook Pay wychodzi poza własną platformę społecznościową. Na początek Shopify

Paybiz.pl Paybiz.pl
17 lipca 2021
w E-commerce
0
Facebook Pay wychodzi poza własną platformę społecznościową. Na początek Shopify
XLinkedInFacebook

Facebook rozwija swoją autorską metodę płatności. Facebook Pay nie będzie dostępny, jak dotychczas, wyłącznie w ramach powiązanych ze sobą platform społecznościowych, tj. Facebook, Messenger, Instagram czy WhatsApp, których dostępność jest aktualnie zróżnicowana w zależności od rynku. Od sierpnia możliwość zapłaty za pośrednictwem Facebook Pay pojawi się również w zewnętrznych kanałach sprzedaży e-commerce.

We współpracy z jedną z największych na świecie pod względem liczby użytkowników platformą sprzedaży – Shopify, Facebook zamierza zintegrować swoją metodę płatności oraz zachęcić do wyboru Facebook Pay jako sposobu zapłaty za zakupy w Internecie. Shopify to dobrze znane sprzedawcom z branży e-commerce narzędzie do prowadzenia sklepu internetowego, które zapewnia wszystkie podstawy do jego uruchomienia, a w szczególności wystawianie produktów na sprzedaż, zarządzanie ofertą, a także przyjmowanie płatności. Wkrótce sprzedawcy korzystający w swoim sklepie z platformy Shopify, będą mogli zaoferować swoim klientom płatność za pośrednictwem Facebook Pay.

Facebook dołączy tym samym do grupy innych globalnych firm, które posiadają podobne rozwiązania, chociażby Google ze swoim portfelem elektronicznym Google Pay i inne. Facebook zamierza zachęcić swoich użytkowników do sięgnięcia po Facebook Pay, aby jeszcze lepiej poznać nasze zwyczaje zakupowe i zainteresowania. Pozwoli to na bardziej precyzyjne spersonalizowanie reklam, które są wyświetlane danemu użytkownikowi w momencie korzystania ze stron oraz usług Facebooka. Zebrane dane, takie jak nazwa i adres sklepu internetowego, metoda płatności, data transakcji mogą być przekazywane do Facebook, który w oparciu o zebrane informacje, dopasuje reklamy pod indywidualne preferencje. Oczywiście dane wrażliwe karty, w tym jej numer oraz zawarte dane posiadacza, zostaną odpowiednio zakodowane i będą przechowywane jedynie na potrzeby realizacji danej transakcji.

Lista kanałów zewnętrznej sprzedaży, na których pojawi się Facebook Pay, nie będzie się ograniczać wyłącznie do wspomnianej platformy, Shopify. Niedługo bowiem pojawią się kolejni partnerzy zainteresowani integracją płatności na swoich platformach. Facebook jest otwarty na propozycje w tej kwestii.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Fot. Pixabay
Źródło: The Verge
Tagi: FacebookFacebook PayShopify

To może Cię zainteresować

Startup z Litwy kevin. wdraża metodę płatności z rachunku inicjowaną kartą debetową
E-commerce

Startup z Litwy kevin. wdraża metodę płatności z rachunku inicjowaną kartą debetową

4 marca 2021
Polska wersja sklepu Amazon dostępna w Polsce z darmową dostawą powyżej 100 zł
E-commerce

Polska wersja sklepu Amazon dostępna w Polsce z darmową dostawą powyżej 100 zł

4 marca 2021
Amazon pracuje nad t-commerce. Zakupy wprost z ekranu ulubionego programu lub serialu
E-commerce

Amazon pracuje nad t-commerce. Zakupy wprost z ekranu ulubionego programu lub serialu

13 marca 2021
Kolejny sklep uruchamia płatności odroczone. PayPo w sklepach online H&M
E-commerce

Kolejny sklep uruchamia płatności odroczone. PayPo w sklepach online H&M

26 marca 2021
Wczytaj więcej
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Bankowość
  • Blog
  • Transport
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • E-commerce
  • Edukacja
  • Inicjatywy
  • Książki
  • Marketing
  • Pozostałe
  • Raporty
  • Retail
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt