• Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
paybiz.pl

Pekao umożliwia swoim klientom płatności przez SkyCash za parkowanie i bilety komunikacji miejskiej

Paybiz.pl Paybiz.pl
27 marca 2021
w Transport
Pekao umożliwia swoim klientom płatności przez SkyCash za parkowanie i bilety komunikacji miejskiej

Pekao informuje o nawiązaniu współpracy ze SkyCash z zakresie płatności za parkowanie oraz przejazdy komunikacją miejską. Klienci banku w swojej aplikacji bankowej na urządzenia mobilne PeoPay wkrótce odnajdą nowe funkcjonalność. Płatność będzie odbywać się z poziomu aplikacji.

Bank powołując się badania Deloitte, podkreśla na rosnące zapotrzebowanie usług dodatkowych w bankowości internetowej. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, Pekao pracuje nad wdrożeniem nowych sposobów płatności za różnorodne usługi czy produkty. W ramach pierwszego etapu współpracy ze SkyCash, wkrótce klienci Pekao zapłacą za swoje przejazdy autobusem, tramwajem czy innym środkiem transportu publicznego w blisko 200 polskich miastach, a także zaparkują swój pojazd na płatnym parkingu, na którym przyjmowanie płatności bezgotówkowych obsługuje SkyCash.

Nowa usługa będzie dużym ułatwieniem dla klientów banku, ponieważ eliminuje konieczność oczekiwania w kolejce po bilet czy potrzebę kontaktu z np. parkomatem, na co zwraca się szczególną uwagę w dobie panującej pandemii koronawirusa. Ponadto aplikacja umożliwi przedłużenie postoju w strefie płatnego parkowania bez potrzeby powrotu do parkomatu. Wszystkie czynności będzie można wykonać na ekranie urządzenia mobilnego z dala od miejsca postoju.

Warto wspomnieć, że współpraca była możliwa dzięki udostępnieniu przez SkyCash, tzw. otwartego API. Oznacza to, że podmioty zewnętrzne mogą wdrożyć wybrane usługi oferowane przez SkyCash w ramach swoich produktów, jak w tym przypadku PeoPay. Pekao informuje również, że jest to początek współpracy. W dalszym etapie planowane są kolejne wdrożenia z pośród usług znajdujących się w portfolio SkyCash.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Fot. Pixabay
Źródło: Pekao
Tagi: parkowaniePekaoSkyCashtransport

To może Cię zainteresować!

Oops! Wygląda na to, że nie udało się nam znaleźć zawartości z podanym hasłem. Spróbuj zmienić kryteria i skorzystaj ponownie z wyszukiwarki :(
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Artykuły
    • Aplikacje
    • Badania
    • Bankowość
    • Bezpieczeństwo
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Opłaty
    • Raporty
    • Retail
    • Transport
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając, wyrażasz zgodę na ich stosowanie. Więcej informacji w polityce prywatności.
X