• O stronie
  • Kontakt
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Bezpieczeństwo
  • Transport
  • Pozostałe artykuły
    • Aplikacje
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Raporty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Bezpieczeństwo
  • Transport
  • Pozostałe artykuły
    • Aplikacje
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Raporty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Zip zwiększa globalną rozpoznawalność swojego brandu. Co z marką Twisto w Polsce i Czechach?

Paybiz.pl Paybiz.pl
23 lipca 2021
w E-commerce
0
Zip zwiększa globalną rozpoznawalność swojego brandu. Co z marką Twisto w Polsce i Czechach?
XLinkedInFacebook

W połowie 2020 r. Zip (Zip Co Limited), australijski fintech specjalizujący się w płatnościach odroczonych, przejął jednego z pionierów tej branży na rynku amerykańskim, Quadpay. Wkrótce przejęty startup zmienia nazwę i będzie obecny pod marką Zip. Jednocześnie w planach jest zwiększenie rozpoznawalności brandu także na pozostałych rynkach, gdzie Zip jest już obecny dzięki licznym przejęciom.

Na stronie internetowej Quadpay pojawiła się informacja o planowanych zmianach w identyfikacji biznesu. Zgodnie z przekazanym komunikatem w dniu 16 sierpnia bieżącego roku, rynek amerykański czeka planowana zmiana nazwy na Zip. Jednocześnie pojawi się odświeżone logo. Nasuwa się pytanie co z pozostałymi rynkami, na których Zip również posiada przejęte startupy? Aktualnie jest to 12 krajów, w tym Polska i Czechy za pośrednictwem dobrze znanego Twisto. Zip ogłosił, że zamierza dążyć do ujednolicenia i zwiększenia rozpoznawalności swojej marki. Oczywiście stoi za tym niezbędna zmiana nazewnictwa, a także działania marketingowe, tak by nowa nazwa utrwaliła się w świadomości obecnych, jak i nowych klientów płatności odroczonych.

Zip na specjalnie przygotowanej zakładce swojej strony internetowej oraz profilu w serwisie YouTube, opublikował krótkie wystąpienie swojego współzałożyciela oraz dyrektora wykonawczego, Larry’ego Diamonda. Z tego nagrania video można się dowiedzieć o planowanych zmianach w rozpoznawalności Zip w skali globalnej. Wynika, że pomysł prowadzenia biznesu pod jednym szyldem będzie dotyczył wszystkich krajów, w których jest obecny Zip, włączając w to Polskę i naszych sąsiadów. Musimy jednak poczekać na oficjalne potwierdzenie w tej sprawie od Twisto. Pod koniec maja tego roku, gdy pojawiła się informacja o przejęciu startupu z Czech, wraz z nią nie przekazywano informacji, aby Twisto czekały tak istotne zmiany. Podkreślano wówczas dalszy rozwój produktów pod istniejącą już marką.

Fintech z Australii rozwija się w szybkim tempie, przejmując kolejne podmioty specjalizujące się w płatnościach odroczonych. Według udostępnionych danych, Zip jest już obecny na 5 kontynentach, w tym 12 krajach. Łącznie obsługuje 7,3 mln użytkowników, którzy właśnie dzięki Zip mogą dokonywać zakupów w systemie ratalnym. Ponadto liczba merchantów, która wdrożyła usługi należące do Zip w swoich sklepach internetowych, wynosi już 51,3 tys. i stale rośnie. Według Finextra, nowa i ujednolicona marka pojawi się na wszystkich rynkach od połowy sierpnia 2021 r. Z kolej dla lokalizacji kluczowych Zip planuje uruchomić tzw. kampanie świadomościową, która pomoże w lepszej rozpoznawalności nowej nazwy i loga. Jak już wspomniałem, jeżeli zmiana dotyczy również Polski i Czech, to wkrótce powinien pojawić się oficjalny komunikat Twisto w tej sprawie.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Fot. Paybiz
Źródło: Finextra
Tagi: Larry DiamondQuadpayTwistoZipZip Co Limited

To może Cię zainteresować

Biedronka wprowadza zakupy online z dostawą do domu. Sieć sklepów nawiązuje współpracę z Glovo
E-commerce

Biedronka wprowadza zakupy online z dostawą do domu. Sieć sklepów nawiązuje współpracę z Glovo

9 kwietnia 2020
Amazon pracuje nad t-commerce. Zakupy wprost z ekranu ulubionego programu lub serialu
E-commerce

Amazon pracuje nad t-commerce. Zakupy wprost z ekranu ulubionego programu lub serialu

13 marca 2021
Płatność kartą kredytową stymuluje mózgowy układ nagrody i wpływa na decyzje zakupowe
E-commerce

Klarna przejmuje kolejną firmę specjalizującą się w e-commerce. Hero Towers w rękach szwedzkiego fintechu

12 lipca 2021
Polska wersja sklepu Amazon dostępna w Polsce z darmową dostawą powyżej 100 zł
E-commerce

Polska wersja sklepu Amazon dostępna w Polsce z darmową dostawą powyżej 100 zł

4 marca 2021
Wczytaj więcej
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Bankowość
  • Blog
  • Transport
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • E-commerce
  • Edukacja
  • Inicjatywy
  • Książki
  • Marketing
  • Pozostałe
  • Raporty
  • Retail
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt