• Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Paybiz.pl
  • Blog
  • Bankowość
  • Aplikacje
  • Bezpieczeństwo
  • Pozostałe
    • E-commerce
    • Badania
    • Raporty
    • Transport
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Event
    • Opłaty
    • Retail
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Terminologia
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
paybiz.pl

Polska wersja sklepu Amazon dostępna w Polsce z darmową dostawą powyżej 100 zł

Paybiz.pl Paybiz.pl
4 marca 2021
w E-commerce
Polska wersja sklepu Amazon dostępna w Polsce z darmową dostawą powyżej 100 zł

Sklep internetowy, Amazon otwiera polską wersję swojej strony. Od wczoraj oferta produktów z pośród 30 różnych kategorii jest dostępna w języku polskim z adresu internetowego w domenie amazon.pl. Start największego na świecie marketplace był planowany od dłuższego czasu. W ofercie znajdują się flagowe produkty, takie jak Echo, Echo Dot oraz Kindle Paperwhite w wersji międzynarodowej.

Amazon jest obecny w Polsce od 2014 r. i obecnie posiada 9 centrów logistycznych na terenie kraju, a w 2021 planowane jest otwarcie kolejnego w Świebodzinie. Ponadto sklep stworzył Centrum Rozwoju Technologii w Gdańsku i oddział Amazon Web Services w Warszawie, które odpowiadają za dostarczanie nowych rozwiązań oraz usług dla działalności sklepu w skali globalnej. W dniu 27 lutego 2021 r., Amazon oficjalnie ogłosił swoje plany startu na rynku e-commerce w Polsce. Informowało o tym biuro prasowe, jednocześnie zachęcając polskich sprzedawców do rejestracji i rozpoczęcia handlu za pośrednictwem platformy Amazon. Nie podawano wówczas dokładnej daty uruchomienia polskiej wersji serwisu.

Zgodnie z informacjami znajdującymi się na stronie Amazon, kupujący nie będą obciążeniu kosztami dostawy zakupionych produktów, których wartość przekracza 100 zł. Zasada ta dotyczy większości oferowanych pozycji, jednak w niektórych przypadkach koszty dostawy mogą obowiązywać także powyżej tej kwoty. Dla zakupów poniżej wspomnianego progu kwotowego, Amazon będzie pobierać opłatę w wysokości 11,99 zł za dostawę pod drzwi lub 8,99 zł za dostarczenie przesyłki do punktu odbioru, bądź odbiór z paczkomatu. Szczegółowe warunki dotyczące sposobu dostawy oraz cennika, znajdują się na stronie internetowej Amazon. Z zakresie dostaw, sklep internetowy współpracuje z Pocztą Polską, DHL, a także InPost.

Marketplace informuje w swoim komunikacie prasowym, że w celu umożliwienia płatności za zakupy swoim klientom, podjął współpracę z agregatorem płatności Przelewy24, który oferuje wiele metod płatności. Ponadto klienci Amazon będą mogli opłacić swoje zakupy za pośrednictwem kart Visa i Mastercard oraz z wykorzystaniem usługi BLIK.

Jeżeli spodobał Ci się ten artykuł, nie zapomnij podzielić się z innymi udostępniając link w mediach społecznościowych.

Fot. Pixaby
Źródło: Amazon Newsroom
Tagi: Amazonmarketplace

To może Cię zainteresować!

Oops! Wygląda na to, że nie udało się nam znaleźć zawartości z podanym hasłem. Spróbuj zmienić kryteria i skorzystaj ponownie z wyszukiwarki :(
  • O stronie
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Artykuły
    • Aplikacje
    • Badania
    • Bankowość
    • Bezpieczeństwo
    • E-commerce
    • Edukacja
    • Inicjatywy
    • Książki
    • Marketing
    • Opłaty
    • Raporty
    • Retail
    • Transport
    • Pozostałe
  • Wydarzenia
  • Blog
  • Terminologia
  • O stronie
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając, wyrażasz zgodę na ich stosowanie. Więcej informacji w polityce prywatności.
X